اخبار

برگزاری جلسه مشترک بین مرکز تحقیقات اختلالات خواب و مرکز تحقیقات پیشگیری از سوء مصرف مواد

برگزاری جلسه مشترک بین مرکز تحقیقات اختلالات خواب و مرکز تحقیقات پیشگیری از سوء مصرف مواد

جلسه مشترک مراکز تحقیقاتی اختلالات خواب و پیشگیری از سوء مصرف مواد با حضور دکتر حبیب اله خزائی ریاست مرکز تحقیقات اختلالات خواب، دکتر عمران داوری نژاد ریاست  مرکز تحقیقات پیشگیری از سوء مصرف مواد، و اعضای مراکز در محل سالن جلسات مرکز تحقیقات اختلالات خواب برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر خزائی بر همکاری بیشتر مراکز تحقیقاتی دانشگاه تاکید کردند، ایشان در ادامه افزودند که تاثیرات متقابل اختلالات خواب و سوء مصرف مواد بر سلامت افراد جامعه این همکاری را دارای اهمیت بیشتری می کند. ایشان با توجه به نقش این دو مقوله در افزایش تصادفات جاده ای تاکید کردند که تحقیقات ما باید جنبه کاربردی داشته باشد به گونه ای که مشکلی را حل کند. دکتر خزائی با اشاره به موضوع دانشگاه های نسل چهارم افزود: رسالت مراکز تحقیقاتی تغییر شرایط اجتماعی و ارتقا سلامت جامعه است، و ما با هم افزائی مراکز تحقیقاتی می توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

در ادامه دکتر داوری نژاد به ایراد سخن پرداختند، ایشان بر هم فکری و تعامل مراکز تحقیقاتی تاکید کردند و ادامه دادند که، کار تحقیقاتی باید به کار برای جامعه منجر شود و ما باید نگاه جدیدی به تحقیق داشته باشیم و هزینه و وقت خود را صرف تحقیقات کاربردی کنیم.

در ادامه این جلسه اعضا مواردی همچون برگزاری همایش های مشترک، برگزاری کارگاه های آموزشی، جذب همکاری سایر بخش های دانشگاه و جذب حمایت مراکز کشوری را خواستار شدند. 

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید